Zetto's Blog

Εδώ θα βρείτε μεταφράσεις Anime και Manga!

  • Καλωσορίσατε! Το blog θα ανανεώνεται συχνά και ανάλογα με το τι θέλετε εσείς να κυκλοφορήσουμε!

Windows 7 και ετοιμασίες!

Posted by Ζήσης Πιτ. On 7:39 π.μ. 2 σχόλια

Όπως όλοι ξέρετε, η Microsoft κυκλοφόρησε εδώ και καιρό τα Windows 7, λογισμικό ανώτερο των Vista. Έβαλα την Ultimate Έκδοση εχθές, κι έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. Παράλληλα η 3η ταινία διορθώνεται αυτή τη στιγμή και προσθέτω και εφέ στις επιθέσεις. Περιττό να πω ότι οι διορθώσεις είναι παιχνιδάκι, κάθως ο Tzolis φρόντισε να κάνει άψογη μετάφραση. Εκτός απροόπτου την Πέμπτη το απογευματάκι θα υπάρχουν στο blog 4 link, 2 για τις ταινίες και 2 για τα εξτρά που πάνε μαζί τους. (Thanks to Tzolis) και μετά από κάποιες μέρες link σε rapidshare από τον προνομιούχο jordan, που έχει premium. Επιπλέον, όπως λίγοι γνωρίζετε, το Dragonball GT της DeAgostini φτάνει στο τέλος του την Πέμπτη, μετά από 1 χρόνο και 2 μήνες κυκλοφορίας στα περίπτερα. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος με την ποιότητα της δουλειάς(όσο κι αν δεν αρέσει σε κάποιους) και εύχομαι να κυκλοφορήσουν και οι ταινίες. Μετά τις ταινίες και αν βγούνε, σειρά έχει η πρώτη σειρά Dragonball, που λίγοι(και οι πιο μεγάλοι) από εσάς παρακολουθήσατε στον ΑΝΤ1 στις αρχές του 90. Αυτά λοιπόν για σήμερα, τα λέμε την Πέμπτη(ή αν μου καπνίσει, και πιο πριν)!

Categories:

2 Response for the "Windows 7 και ετοιμασίες!"

  1. Ευχαριστούμε Ζέττο, περιμένουμε με αγωνία.......
    Οσο αφορά την Ντεαγκοστινι αμφιβάλλω αν θα συνεχίσουν να ασχολούνται με Ντράγκον μπολ τουλάχιστον αυτό έχω εισπράξει από τα e-mail που τους έστειλα, μακάρι βέβαια να είμαι λάθος.

  2. Όταν τους ρώτησα πέρυσι αν θα βγάλουν άλλη σειρά μου είπαν όχι. Μετά από 2 μέρες έβγαλαν το GT.... Καταρχήν είναι καρμπόν της ιταλικής DeA οπότε αφού το έκανε η ιταλίδα μαμά,θα το κάνει κι η ελληνίδα κόρη και επίσης ο ANT1 δεν έχει τα δικαιώματα. Άρα που λες να πήγαν;

Δημοσίευση σχολίου